background

October 30, 2010

ku temu cinta ku..

hi peeps!!

hari ini aku nak kongsikan sedikit lar cerita gembira aku tapi bercampur sikit lar dengan sedih. hahaha.. Sebenarnya nak buat pengakuan yang tak rasmi lar kan, SAYA dah jatuh CINTA. First time tgk 'dia' terus cair.. nak tahu sape??? jom tengok ========>>>>>>>>>>>















Actually, aku dah menjadi seorang makcik even bukan anak buah betol lar kan. Aku mendapat title makcik ni adalah disebabkan daripada abang sepupu aku bersama isterinya..(terima kasih la dkt korang berdua sebab dah jadikan Cha makcik, hahaha). Ya, tapi dalam gembira ini, ada gak campur rasa sedih sebab baby ni lahir tak cukup umur la. Tapi syukur Alhamdulillah, baby dengan bondanya selamat. So,welcome to the world baby! Semoga menjadi insan yang soleh dan berguna, insyaAllah.. Amin~  ;p

No comments: